Deze website maakt gebruikt van cookies. Klik hier voor meer informatie.
Klik op "OK" om cookies te accepteren, of op "Weigeren" om de cookies te weigeren.

E-health

Thuis online aan de slag
Bankieren, vakanties boeken, boodschappen doen, we doen steeds vaker zaken via internet, gewoon thuis. Het is tegenwoordig ook goed mogelijk om vanuit huis, wanneer het u uitkomt, aan uw gezondheid te werken.
GGNet biedt hiervoor twee goed beveiligde online-programma’s: 

  • online uw dossier raadplegen op mijnggnet.nl ;
  • online opdrachten maken in Karify naast uw (groeps)gesprekken bij GGNet (basis ggz).

Online inzage in uw dossier: MijnGGNet.nl 
Via mijnggnet.nl heeft u online inzage in een gedeelte van uw behandeldossier:

  • uw behandelplan;
  • uw toekomstige afspraken;
  • informatie over GGNet en uw behandeling;
  • de brief die wij naar uw huisarts sturen.

Sommige afdelingen van GGNet bieden inzage in gespreksverslagen en/of de mogelijkheid om online vragenlijsten in te vullen. Vraag uw behandelaar naar de mogelijkheden!

Hoe kan ik starten met MijnGGNet?
U krijgt bij de uitnodiging voor uw intakegesprek een mail met informatie en inloggegevens toegestuurd. Bent u al in zorg bij GGNet maar heeft u nog geen toegang? Het secretariaat van uw behandelaar kan u verder helpen.

Online zorg: werken aan uw behandeling vanuit huis
Sommige behandelprogramma’s van GGNet bieden u de mogelijkheid om thuis opdrachten te maken. Hiervoor gebruiken we een zogenaamd e-health platform: Karify. Als uw behandelaar hiermee werkt, ontvangt u via de mail een uitnodiging met instructies.
Informeer bij uw behandelaar naar de mogelijkheden voor online zorg vanuit huis (e-health).

Vergoedt mijn zorgverzekeraar e-health?
Alle tijd die behandelaars van GGNet besteden aan online zorg voor patiënten, wordt vergoed door alle zorgverzekeraars. De tijd die de behandelaar met uw online zorg bezig is, wordt gedeclareerd bij de zorgverzekeraar. Een deel van de kosten kan, net als bij andere behandeling, binnen uw eigen risico vallen.

Problemen?

  • Heeft u problemen met inloggen op MijnGGNet? Neem dan contact op met onze helpdesk: telefoon 088-933 2230 of e-mail: ppo@ggnet.nl
  • Bij problemen met Karify kunt u de helpdesk van Karify benaderen.